Rechts Averechts 07

Bezoek het museum voor € 2!

Ben je onder 26 jaar? Dan betaal je maar 2 euro aan de kassa!

Voor die 2 euro krijg je 5 tentoonstellingen!

Voel textiel in Rechts / Averechts. In deze belevingstentoonstelling mag je alles binnen de groene zones aanraken. De expo is een explosie aan kleuren en texturen!

Ontdek hoe ons collectieteam werkt in Collectie in Progress. Kijk achter de schermen van het museum en zie onze medewerkers objecten inventariseren, fotograferen, reinigen en restaureren!

Of geniet van het uitzicht over de stad op de 16 meter hoge toren van 019. Het kunstenaarscollectief palmt 5 maanden lang een hele vleugel in met hun eigen(zinnige) programma.

Op de bovenste verdieping leggen we de wilde kant van Maarten Van Severen bloot. In zijn ontwerpen zit de ziel van een wild dier, het zijn geen tamme consumptieobjecten.

Kom deze zomer langs voor wat (bijna) gratis inspiratie!