Postkaarten From DING with love

From DING with love

Pop-up wenskaartenwinkel

In de DING Vitrine kan je originele postkaarten kopen, nieuwe vormgevers leren kennen en je naasten verrassen. Alle kaarten in de pop-up shop kosten 2 euro/stuk. Koop je 3 kaarten, dan betaal je 5 euro. Bij elke aankoop zorg je er ook voor dat ouderen met een kleine sociale cirkel de komende feestperiode niet vergeten worden.

De postkaarten bieden voor elk wat wils. 12 ontwerpers maakten op vraag van het museum elk 1 postkaart voor de feestdagen: Atelier Brenda, Sara De Bondt, Theo De Meyer x Stefanie Everaert, Olivier Goethals, Benjamin Mengistu Navet, Thomas Renwart, Klaas Rommelaere, Shervin/e Sheikh Rezaei, Clara Spilliaert, Bram Vanderbeke, Dieter Durinck en Stan Van Rompaey.

Ook een selectie billboards aan de zijgevel van Design Museum Gent in de Drabstraat worden vereeuwigd in postkaarten.

De Collectie van de Gentenaar brengt erfgoedobjecten tot leven, of, in dit geval, tot postkaart. Ga voor ludieke feesten aan de hand van verrassende objecten uit de collectie van Design Museum Gent. Van klinken op het nieuwjaar met een deurklink tot een smooth new year met een strijkijzer.

20221208 from DIN Gwith LOVE 07
20221208 from DIN Gwith LOVE 08

Omdat niet iedereen het geluk heeft om een handgeschreven wenskaart te krijgen tijdens de feestdagen, zorgen we ook voor een schrijfactie in samenwerking met woonzorgcentrum Domino

1. kies een postkaart