20221003 DING Vitrine Salad Days2 11

Salad Days #2

DING vitrine

‘Salad Days’ verwijst naar de dagen vol onschuld en plezier uit onze jeugd. Het kan ook verwijzen naar het hoogtepunt van iemands kunnen. De term komt uit Shakespeares toneelstuk Antony and Cleopatra, eerste bedrijf, scène 5, waar Cleopatra zegt: “My salad days, When I was green in judgment: cold in blood, To say as I said then!”

Onder de titel Salad Days presenteert Design Museum Gent opnieuw een selectie afstudeerprojecten van studenten van KASK en LUCA School of Arts Gent. De geselecteerde werken variëren van een onderzoek naar de weefstructuren en functies van theedoeken tot klimaatvriendelijke meubels opgebouwd uit snelgroeiende, natuurlijke materialen.

• De deelnemende ontwerpers

Flag icon